Tuesday, March 1, 2011

No Wine and Cheese Party 2011

Asmkm n Hello! :)
I just want to say thank you to the people that faithfully view my page even if I haven't updated for agesssss
I'm not a celebrity I know :p

Since this is my last year for NWNC 
(pray that I will be admitted to LLB),
I decided to have fun with my girlfriendssss! :)
The theme was Candy Land 

My outfit candy la sangat
-___________________-" 

The huge lollipop was my akseri (accessories) 
to make up for black and white outfit
of course, chic casual was within the scope of the theme
(what a poor excuse)


 My 1st time pakai contact lens kelabu
sila open link in a new tab utk witness
tipu jeee... haha

Sila baca komen kami regarding this pic di fb:
ish2..izati watpe tu..
  • Que Othman flirting~
    Saturday at 10:37pm ·  ·  2 people

  • Athirah Ab Razak haha..muahx2 sgt.. hee
    Saturday at 10:38pm ·  ·  1 person

  • Neeja Yaacub alalala comelnya isz
    Sunday at 6:38pm · 

  • Nur Izzati haha nasib baik Q, kalau mamat handsome... okay gak hahahaha :D
    Sunday at 7:05pm · 

  • Que Othman klau mamat hensem sure muncung tu da melekat kat pipi.
    Sunday at 7:44pm · 

  • Nur Izzati haha x boleh bla ~~ :p onew sorg je dibenarkan haha
    Sunday at 8:08pm · 


Candy Garden Mascot! 
:D

Me and my batch :)
Left to right: Meeramas, Meera Azi, Me, Thiah, Mimie, Siti, Q
Sesat kat depan: Tiera
Just want to highlight that:
Me and my very cute friend Thiah (red stripe, next to me)
Baju lebih kurang sama, cuma colour bebeda
:) hehe

Left to Right: Dayah, Firdaus and Tiera 
Mereka adalah model Ho Mai Banana Split
(daus je, yg dua tu model x berbayar)
:p

Yummy! :)
I'm eating banana split with extra cookie 
(kena paksa beli dgn classmate sbb diorg yg jual :p)
tapi sedap, so x kisah pown :)

best nya kalau sume ni candy betul! 
haha :D
tapi I nak chocolate!

Congrats to Mimi dapat dekan for last sem
Nie kene minta tunjuk ajar ku sifu nie 
:) 
and.....
*batuk batuk batuk*
mesti ada org tertentu suka gmbr nie atas sbb tertentu 
hahahahahahahha
I'm just killing two birds with one stone :p

I was searching for NWNC for pics n I found...
OMG! This is so cute!
My friend Sarah Yasmin with her gingerbread lady outfit
looks like tinker bell kan :)

Clockwise from the top: Me, Mimie n Q

Left to Right: Mimie, Me, Dayah n Tiera
Geng Harimau vs Geng Arnab
Geng Arnab bajet innocent!
I know better! hehe :p

Thanks for reading!
Roger and Out! ;)

I have two test, Family law on thursday and International Law on friday. 
Wish me luck! :)

Bye Bye!
Till we meet again :)

Picture credit to Q :) Thanks darl! ;)

3 comments:

sYa_MiMie said...

thx isz..so, aim high for this sem keyh..if anytg u want me to help u, feel free to do so =)

and i tau sape yg tgh tersipu2 malu itu..hahahhahahah..shhhhh

Anonymous said...

hak3..hey, cane isz tawu dayah suka gmbr tu!!!upsss...kih3...suka la, kan kwn kita cik syamimi neh dpt dekan kan..kan2!!!hee~ btw, me awayz being innocent kan...innocent cutie rabbit tOinkz2!!...hik3..
~sederhana baek~ =P

Dibbo said...

mimie: thanks mimie :)
i pun tau sape yg senyum tersipu2 hehe

sederhana baek: sape ckp dayah yg suka? hehe
innocent cutie rabbit? muntahhh... haha